perjantai 8. toukokuuta 2009

Pasin rukousvastaus!

Muutama päivä sitten ystäväni kertoi edelliseen kirjoitukseen sopivan kokemuksensa. Pasi poikkesi toimistollani ja kertoi minulle rukousvastauksensa. Hän oli ylittämässä järveä kovalla lumimyräkällä eikä tahtonut päästä eteenpäin tuulen puhaltaessa tosi kovaa häntä vastaan. Sitten hän rukoili Herraa, että Jumala tyynnyttäisi ilman siksi ajaksi, että hän pääsisi järven yli turvallisesti. Tuuli tyyntyi välittömästi ja Pasi pääsi oikein hyvin järven yli. Heti, kun hän pääsi rantaan ja kipusi maalle, lumimyräkkä alkoi välittömästi entistä ankarampana. Pasi oli hyvin iloinen rukousvastauksestaan. Minä myös! Pidimme kiitosrukouksen ja kiitimme tästä kokemuksesta ja Jumalan huolenpidosta ja rakkaudesta meitä kohtaan. Herra kuulee rukoukset!

Huomenna on äitienpäiväsapatti. Tämä on minulle ensimmäinen äitienpäivä, kun äitiä ei ole tässä maailmassa. Hän lepää haudassa isäni kanssa ja odottaa ylösnousemusta. Äitienpäivänä olemme perinteisesti käyneet syömässä ulkona. Näin teemme nytkin, jos Herra suo.

Hyvää Äitienpäivää kaikille! Suville tämä on ensimmäinen äitienpäivä ja Sinille kolmas. Onnea Suvi ja Sini! Herra on suonut teille äitiyden onnen ja ilon ja suloiset lapset! Onnea Anne ja Irma-mummi! Äitiyden lisäksi olette saneet kokea myös mummiuden onnen ja ilon. Kiitetään Jumalaa ja iloitaan yhdessä!

"Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut. Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä." (Ps.139:13,14.)

Ei kommentteja: