perjantai 31. heinäkuuta 2009

Puhelu Radio Kajauksesta

Kun olin keinumassa, Jessica sylissäni, upouudessa hienossa keinussa, ja olin lähtenyt tutustuttamaan pikku neitiä kasveihin ja kukkiin ja nurmikon pehmeyteen, niin Anne tulee puhelin korvallaan ja ojentaa puhelimen minulle ja nappaa suloisen "nyytin" kainaloonsa. Puhelu tuli Radio Kajauksesta. He olivat lukeneet Koillissanomista jutun ja haluaisivat haastatella minua Kuusamon ETRA ry:n toiminnasta ja sen tulevaisuuden suunnitelmista. Sovimme maanantain 3.8. klo 9.15. Silloin tulee suora lähetys Radio Kajauksesta ja radiotoimittaja esittää minulle joitakin kysymyksiä, joihin sitten vastaan parhaan kykyni mukaan. Jos sinulla on mahdollisuus kuunnella tätä kanavaa, niin olehan kuulolla.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuuntelin radio kajauksesta Paavo Hautalan haastattelua Kasvivravintola Karpalon perustamisesta. Ohjelma oli kiinnostava. Toivottavasti Karpalo saadaan pian toiminta kuntoon.Olisin halukas tulemaan syömään hyvää kasvis ruokaa.Tämä on hieno ajatus! Onnea yritykselle!

Paavo Hautala kirjoitti...

Kiitos kannustuksestasi! Tervetuloa Karpalon avajaisiin sitten, kun se on valmis! Nyt on vielä varojen hankinnan aika.