sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Annen kummitäti kertoo

Olen Annen täti sekä kummitäti Katri. Tulin vierailulle Annen ja Paavon luokse Kajaanista linja-autolla maanantaina 3.6.2013. Ilmat ovat olleet suotuisat. Aurinkoa ja lämmintä on ollut ja sadettakin sopivasti. Olen nauttinut kovasti ulkoilemisesta ja vieraanvaraisuudesta. Olen nukkunut hyvin, päivälläkin. Olen saanut Annelta hoitoja, jotka ovat virkistäneet minua. Viikko on mennyt nopeasti, koska on ollut paljon toimintaa. Olen tutustunut Kuusamoon ja käynyt täällä kahdessa kirkossa. Kuulun ev.lut. seurakuntaan Kajaanissa ja olen toiminut aikoinani kansanlähetyksen piirissä mm. myyjäistoiminnassa. Olen leiponut ja tehnyt käsitöitä ja lahjoittanut ne myyjäisiin. Kuusamo on kaunis kaupunki, jossa asuu ystävällisiä ihmisiä. Olin adventistien kesäjuhlilla ja tapasin uusia ystäviä. Biritiin tutustuin lähemmin, koska hän oli yötä Annen ja Paavon kodissa. Olemme Biritin kanssa suunnilleen samanikäisiä, joten olemme eläneet sodan aikana ja kokeneet sodan kauhuja. Nämä kokemukset, uskon lisäksi, yhdistivät meitä toisiimme. Täällä on mielenkiintoista käydä. Toivon Annen ja Paavon kodille runsasta Jumalan siunausta tulevinakin, päivinä! Kiitos kaikesta!
Terveisin Katri!

Ei kommentteja: