maanantai 14. helmikuuta 2011

Ystävänpäivänä 2011

Hyvää ystävänpäivää kaikille ystävillemme!
Olisitte ansainneet henkilökohtaisemman ystävänpäivä tervehdyksen, mutta ...
Tämä sähköinen viestintä on syrjäyttänyt monilta osin postin tuomat kortit. Viime perjantaina havahduin siihen, etten ollut lähettänyt kenellekään ystävänpäivä korttia. Tämä tuli mieleeni vasta siinä vaiheessa, kun luin neljän ystävän lähettämän kortin perjantaina. Anteeksi saamattomuuteni! Arvostamme kuitenkin ystävyyttänne, vaikka yhteydenottomme on ollut kovin vähäistä.

2 kommenttia:

Ari Hyyppä. kirjoitti...

Sydämmellistä iloa ystävyydestä.
Jeesus pukui ystävyydestä Johanneksen evankeljumissa, ( Joh.15:7-17)
Koko sydän ystävyys perustuu rakastamiseen!

Ystävyys synnyttää ääretöntä iloa.
( Joh.15:15 ) En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelia ei tiedä , mitä hänen herransa tekee; vaan ystäväksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki,mitä minä olen kuulut Isältäni.

( Joh. 15:13 ).
Sen suurenpaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystävänsä edestä.

Jumala siunatkoon Rakkaudella meidät, olemmehan Jeesukselle kaikkein rakkainmat ystävät.
Ari Hyyppä

Anonyymi kirjoitti...

Ystävänpäivä on joka päivä, samoin haluamme olla Jeesuksen ystävä jatkuvasti. Ennenkaikkea Jeesus haluaa olla meidän ystävä tässä ajassa ja iankaikkisuudessa.
Älä huoli Paavo ettet lähettänyt kortteja, ystäväsi tietää, että rukoilet heidän puolestaan ja osoitat jatkuvasti sen sanoissasi ja teoissasi.
Sinun ystävyys ihmisiin näkyy elämästäsi, aivan kuin Jeesuksen ystävyys oli opetuslasten koettavissa joka päivä. Raija. ps.Hyvää ystävänpäivää tänään!