keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Hän itse A.B. Simpson

"Kerran tavoittelin siunausta, nyt minulla on Herra; Kerran etsin tunteita, nyt minulla on Hänen Sanansa; Kerran tahdoin Hänen lahjojaan, nyt minulla on lahjojen Antaja; Kerran etsin parantumista, nyt ainoastaan Häntä.

Kerran oli tuskallista yritystä, nyt täydellistä luottamusta; Kerran puoli pelastusta, nyt täydellinen pelastus; Kerran oli jatkuvaa kiinnipitämistä, nyt Hän pitää minusta kiinni; Kerran oli jatkuvaa ajelehtimista, nyt olen heittänyt ankkurini.

Kerran oli kiireistä suunnittelua, nyt luottavaista rukousta; Kerran oli levotonta huolehtimista, nyt Hän pitää minusta huolen; Kerran oli mitä minä tahdoin, nyt mitä Jeesus sanoo; Kerran oli jatkuvaa anomista, nyt loputonta ylistystä.

Kerran työ oli minun, nyt se on oleva Hänen; Kerran minä yritin käyttää Häntä, nyt Hän käyttää minua; Kerran tahdoin voimaa, nyt Häntä, joka on Väkevä; Kerran tein työtä itseäni varten, nyt vain Häntä varten.

Kerran toivoni oli Jeesus, nyt tiedän, että Hän on minun; Kerran lamppuni olivat hiipumassa, nyt ne loistavat kirkkaina; Kerran kaipasin kuolemaa, nyt tervehdin Hänen tuloaan; Ja toivoni on ankkuroituna turvallisesti esiripun tuolla puolen."

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Anteeksi häiriöviestit. Asiaa hoidetaan paraikaa ja viestit poistetaan. Poliisille on jo ilmoitettu asiasta.

Paavo Hautala kirjoitti...

Edellä olevan viestin on lähettänyt häiriöviestien lähettäneen äiti. Kiitos, kun hoidit asian nopeasti ja asiallisesti! Muistamme teidän perhettänne rukouksin, samoin naapurianne.