lauantai 24. tammikuuta 2015

Todellisuuden näkeminen avaa silmämme näkemään!

"Isä minä tahdon, että myös nämä, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä, missä minä olen, ja näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua ennen maailman perustamista." (Joh. 17:24.)

Vanhemmat kaipaavat lapsiaan ja haluavat elää heidän lähellään. Jeesus, meidän isämme ja veljemme, kaipaa meitä luokseen. Hän haluaa elää omien lastensa kanssa ikuisesti. Jeesuksen kirkkaus on hänen luonteensa kirkkautta. Armo ja totuus nähdään Jeesuksessa kirkkaasti vasta hänen luonaan taivaassa. Silloin näemme sen kirkkauden, joka Jeesuksella on ollut aikojen alusta asti. Tässä elämässä kaikki on arvoitusta ja uskon varassa olevaa. Todellisuuden näkeminen siinä ympäristössä, jossa Jeesus on aina elänyt, avaa silmämme näkemään. Tämä näky täyttää pelastettujen sydämet suurella kiitollisuudella, ihmetysellä ja rakkaudella. Ei siinä voi muuta kuin ylistää ja kiittää häntä ikuisesti!

Ei kommentteja: