maanantai 23. heinäkuuta 2012

Karpaloprojekti alkoi tänään 22.7.2012

Karpaloprojektin aloittivat tänään Teuvo, Kaija, Toini E., minä ja Ari, kirppiksen sulkemisajan jälkeen. Teuvo ja Kaija aloittivat työt jo yhdeksältä aamulla, minä puolituntia myöhemmin ja Toini puolenpäivän aikoihin. Siirsimme lipaston, kaapin ja pienen kirjahyllyn pois remontin tieltä. Siinä oli suuri urakka, koska kaikki piti ensin tyhjentää, puhdistaa ja laittaa tavarat paikoilleen. Kaikille siirrettäville kalusteille löytyi oikein sopiva ja hyvä paikka. Samalla poistimme tarpeetonta tavaraa, jota olikin kertynyt kaappeihin ja laatikoihin aika paljon. Kaikki kasetit ja VHS-videot veimme kirppikselle. Teuvo purki keittiön yläkaapit ja nekin veimme kirppikselle. Jos joku tarvitsisi kauniin valkoisen keittiön, niin sellainen löytyy nyt kirppikseltämme. Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Veimme sinne myös uudenveroisen hellan ja hyvän kirjoituspöydän. Huomenna tulee lisää tavaraa myyntiin, mm. keittiön alakaapit, pöytätasot, tiskipöytä, kaksi karusellikaappia, asianpesukone, 60 cm Upo-liesi, liesituuletin, komero jne.  Kalusteita voi tulla kyselemään myös suoraan Kuusamon Adventtikirkolta Kitkantie 37.

Psalmi 101  

Kuninkaan lupaus


Daavidin psalmi.
          Minä laulan oikeudesta ja uskollisuudesta,

laulan sinun ylistystäsi, Herra.
2 Minä tahdon vaeltaa viisaasti,
noudattaa totuuden tietä.
Tulethan tuekseni!
Minä tahdon toimia vilpittömästi
kaikessa, mikä valtaani kuuluu.
3 En ryhdy mihinkään mikä on pahasta lähtöisin.
Minä vihaan juonittelua,
pysyn loitolla siitä.
4 Olkoon vilppi minusta kaukana,
pahuudesta en tahdo tietää.
5 Sen, joka toista panettelee, minä vaiennan. Kopeaa katsetta ja ylpeää sydäntä minä en siedä.
6 Kenet miehistä näen luotettavaksi,
sen otan lähelleni.
Ken vaeltaa totuuden tietä,
se saa olla palvelijani.
7 Minun luonani ei ole sijaa sille, joka toista pettää. Ken puhuu valheita, se pysyköön poissa silmistäni.
8 Joka aamu minä käyn oikeutta, minä hävitän maastani lainrikkojat. Minä hävitän väärintekijät Herran kaupungista.

6 kommenttia:

Ulla kirjoitti...

Siunausta Karpalo-projektille! Harmi kun asun niin kaukana etten pääse kirppiksellekään, mutta olen hengessä mukana. Kiitos Tanelille, hän kävi meille kertomassa siitä toisesta Karpalo-projektista. Oletko Paavi jatkanut kuntoilua? Olisi kiva kuulla välillä senkin projektin seurantaa. Terveisin Ulla Heinolasta.

Ulla kirjoitti...

Oho sori Paavo, sinusta tuli nyt vahingossa Paavi.
Luki-häiriöisiltä pitäisi olla kommentointi kielletty. Puolustukseksi kerrottakoon, etten tiennyt aiemmin että olen sellainenkin :)

Paavo Hautala kirjoitti...

Hei Ulla! Kiitos kommentistasi! Kiitos myös Karpalon tukemisesta! Kesäterveiset Heinolaan, Terhon syntymäkaupunkiin. Siitä onkin pitkä aika, kun asuimme Heinolassa. Ei se mitään, vaikka virheitä tuleekin. Paavo-nimestä tulee helposti Paavi. Et taida olla ensimmäinen, jolle näin on käynyt. 6.-23.7.12 välisenä aikana on tullut n. 200 000 askelta. Muuten en ole ehtinyt enempää kuntoilla, koska olen ollut erittäin kiireinen eri tehtävissä. Minulla on jatkuvasti monta projektia menossa. Kirjoitan päivän tapahtumista pääsivulla.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Paavo!seuraan mielenkiinnolla kirjoituksiasi Karpalohankkeesta.hienoa ,että hanke edistyy.Taivaan Isä on sinua auttanut ja johtanut ihmeelisesti js johtaa varmasti edelleen.En voi kuin ihmetellä.Siunausta toivoo Terttu

Anonyymi kirjoitti...

Hei Paavo, opettelen kommentoimista

Paavo Hautala kirjoitti...

Hei Terttu! Kiitos viestistäsi! Hyvin sinä opit kommentoimaan. Molemmat kommenttisi tulivat perille. Nyt kun olet löytänyt polun, niin sitä on helppo kulkea eteenpäin. Tästä lähtien pystyt kommentoimaan mitä kirjoitusta hyvänsä. Hienoa, kun olet hankkinut itsellesi tietokoneen. Onko sinulla ollut kone jo kauan? Oletko pitkään seurannut Karpalohankkeen edistymistä? Blogiarkistosta voit valita sinua kiinnostavia aiheita ja jos joku kirjoitus herättää ajatuksia ja haluaisit kertoa niistä muillekin, niin voit kommentoida kirjoitusta miltä kohtaa hyvänsä. Voit vastata myös toisten kommentteihin ja lähettää heille terveisiä. Hyvää kesää sinulle ja ystävillesi! Lähden nyt maalaushommiin!