tiistai 13. maaliskuuta 2012

Blogillani on 2993 kirjoitusta + 1 (tämä)

Kolmen vuoden aikana olen kirjoittanut 1260 kirjoitusta ja näihin kirjoituksiin on tullut 1733 kommenttia. Kommentit pitävät sisällään myös omat vastaukseni kommentoijille. Kirjoituksia on siis yhteensä 2993. Katsojakertoja kolmen vuoden aikana on ollut yhteensä 53.978 kertaa.
Kysyisin lukijoiltani, että onko teidän joukossa sellaisia, jotka olette lukeneet jokaisen kirjoitukseni ja jokaisen kommentin eli kaikki 2993 kirjoitusta?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Luen blogiasi harvakseltaan.
Sattuisiko sinulla muuten olemaan leirikuvia digitaalisessa muodossa vuodelta 2005? Olisi kiva saada niitä.

Paavo Hautala kirjoitti...

Kyllä minulta varmaan joitakin kuvia löytyy. En ole kylläkään itse ottanut kuvia leireiltä. Minulla on aina ollut joku kuvaaja mukana. Ossi Turunen on ottanut monina vuosina paljon kuvia leireiltämme. Häneltä voisit varmaankin saada niitä. Olitko sinä mukana tuona vuonna leirillä? Onko sinulla Ossi Turusen yhteystiedot?

Anonyymi kirjoitti...

Olin itse silloin leirillä mutta Ossi ei ollut.
Taisi olla videokameramiehet silloin mukana.
Saisiko sen videon jostain?
T: Mikko

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kun ahkeroit kirjoittaa tätä blogiasi!
Olen lukenut sitä vasta yli vuoden ajan. Tykkään lukea, se on sangen monipuolinen!
Helena S

Paavo Hautala kirjoitti...

Voi olla, että se video on jossain, mutta en tiedä varmasti, että onko sitä minulla. Minulla on videoita talletettuina sellaisella vanhalla systeemillä, joita pitää katsella videonauhurilla ja videotykillä sekä pitää olla myös adapteri, koska videot ovat pienillä kaseteilla. Nyt minulla on todella paljon työtä, joten en millään ehdi vielä paneutua tähän asiaan. Ehkä tulet joskus, Mikko, Kuusamoon katsomaan ja tutkimaan varastoni, josko löytyisi kaipaamasi video.

Paavo Hautala kirjoitti...

Kiitos, Helena, kommentistasi. Vuosi on pitkä aika, siihen mahtuu monia kirjoituksia ja kokemuksia. Sinä olet aktiivinen ja kantaa ottava lukija. Kiitos siitä! On mukava järjestää joskus yllätyksiä, erilaisilla kirjoituksilla.