sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Yhteistyössä Herran kanssa saadaan valtavia tuloksia!

"Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesivirroille tasaista tietä, jolla he eivät kompastu, sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni." (Jer. 31:9.)

Tämän lupauksen saavat omistaa elämäänsä kaikkien kansojen hengelliset Jumalan lapset. Jumala on kaikkien kansojen isä. Jumalan poikia ja tyttäriä kannetaan kainalossa tälläkin hetkellä kaikkialla maailmassa taivaallista Kanaania kohti. Jumala rakastaa kaikkia kansakuntia ja haluaa pelastaa jokaisen ihmisen taivaaseen, siksi hän kutsuu meitä kaikkia tulemaan Jeesuksen luo, jonka kautta me pelastumme.

"Jumala on luvannut taivaallisen tukensa kaikkiin niihin vaikeisiin tilanteisiin, joita ei inhimillisin kyvyin voida selvittää. Hän antaa Pyhän Hengen auttamaan jokaisessa ahdingossa, vahvistamaan toivoamme ja luottamustamme, valaisemaan mieltämme ja puhdistamaan sydäntämme. Hän järjestää tilaisuuksia ja avaa toimintamahdollisuuksia. Jos hänen omansa tarkkaavat hänen kaitselmuksensa viittauksia ja ovat valmiit yhteistoimintaan hänen kanssaan, he saavat nähdä valtavia tuloksia."! (3. A&O s. 373, E.G.White.)

Ei kommentteja: